CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, December 20, 2010

hati yang kau lukai...

nukilan: aliah rahman
19 dec 2010

just let it go..
there no way u can keep him inside ur heart...
never ever...
tak tercapai dek tgn x terluah dek kata...
biarkan saje,luka x kan selamanya luka...


Bohong jika ak kata tak cinta…

Dusta jika ak ketawa dihadapanmu begitu bersahaja..

Sedangkan hati ni terluka…

Dalam sedalam nya…

Di mana kan ku letak hatiku yang hancur ini??

Bagaimana harus ku hadapi semuanya ini??

Tertipukah ak dengan sandiwara mu itu??

Biarkan saja…

Aku terluka,cukup terluka denganmu…

Apakah maksud tiap kata-katamu…

Mengapa aku di dusta sebegini rupa…

Peritnya hingga kehujung hati…

Mencengkam hati dan seluruh jiwaku…

Maaf..

Semudah itukah hati ak kan pulih,

Seperti ungkapan maaf yang terluah dibibirmu itu..

Mengapa buat aku begini…

Kau sahabat,tapi mengapa kau menidak kan pertanyaan ku selama ini..

Mengapa mendustai sekeping hati ini…

Sakitnya,x dapat kuungkap dengan kata-kata..

Apa yang mampu ak lakukan???

Menangisi takdir sendiri…

Ya benar,kerana saat ini masih ada air mata yang mengalir turun…

Membasahi pipiku,melumatkan seluruh jiwa ragaku..

Menghancurkan perasaanku...

Friday, December 3, 2010

home sweet home...

home sweet home mak abah...
mereka dah balik...
happy sangat2 la...
2 dec ktorg suma g ambik mak ngan abah dekat KLIA...
abah makin kurus..
huhuhuhu..
abah ckp aik sape yg nak kurus ni abah ke ya..
hahahaha...
malu lak...
ak ni x kurus2 lg nih...
mereka x bp sihat sgt,biasa la perubahan cuaca kan...
tidur pon masih x btol lg..
lain negara kan...
malam nya lak abah ajak kuar mkn kat luar...
ktorg mkn kat jusco,then after that g shopping...
lama da x kuar 1 family,semalam dpt berkumpul suma rasa happy sgt2...
mak sempat g beli handbag,ak lak beli kasut...
hahahahha...
wah lpas suda rnd kat diorg nih....
hari ni lak ramai jiran2 dtg melawat mereka..
kelam kabut ak d buatnya...
nasib baik la umah x besepah sgt an..
hahahahaha...