CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, March 15, 2010

best sgt.....

nak mulakan ctr ari ni pasal ape???
ari ni ari isnin,td x g kelas coz g dgr ceramah kat pusat sukan... best gak la.. bkn best dgq org 2 ckp tp best coz dok borak kat blakng 2 hah... melampau btol,ada ke ptt org dok ckp kat dpn ak kat blakang p bt ctr lain.. siap ambk gmbq plak uh... ishk2... anak sapa la 2... lalalalala... 4 da 1st time ak bejaya bt cubic.. ape kebnd tah nm bnd uh.. ni suma ocha la ajaq nih... hhahahaha,thanks 2 her la kan... ada bnd br yg ak dpt.. aih... nyway ak ni x da keje lain asyik on9 je.. tp nak bt mcm mn an,dpt wirels sape x mo... suma owg dok jeles kat ak pasal wirels x kan ak nak bt x peduli je an... hahahaha.... x pa la, ni nak p smbg tgk movie lak... (x sedar diri sok ada assgnmt yg nak d antar nih)

2 comments:

OcHa... said...

cheh, cubic punye pasal, aku yang dipersalahkan... tergamak kau al...!

sofia sakina said...

Ochha!!! Mmg salah ko pon... Heheh...