CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, September 21, 2010

p beraya....

khamis, 15 september 2010

pada hari khamis yg lpas ak n beberapa org membe2 skolah dl bekumpul g beraya umah diorg... perh lm dah x jmp diorg taw.. last jmp pon ms g reunion ari 2... tp x ramai yg blh follow la... tp its ok dr x da kan.. yg ikut g beraya ari 2 ak, cia, liz, ika, nas, din, shaha, ayien, wan n osama.. walaupon x ramai tp tetap best... first skali ktorg g beraya umah ika dl... ml nya ikut kan plan nak g beraya umah fiza... hmm tp last min cancel... nasib ika ada kat umah ari 2... so g la beraya kat umah dia dl...





then tgahari bermula konvoi beraya kami dgn 3 buah kereta g umah ayien lak...,kalau dl masing2 naik motor je tp skrg.... huhuhuhuhu, kenangan btol la.... lm x jmp dia, bl jmp malu2 kucing lak... kucing pon x da malu mcm dia... mkn tgahari kat sn.... dia masak... huhuhuhuhu... sonang la buah hati kamo ayien... ahaks....




lpas zohor ktorg gerak umah idin lak... perh x sangka da beso pon masih dpt uit raya gak.... tima kasih mak cik... huhuhuhuhuhu... after that ktorg gerak g umah wan lak... tgu en osama yg x tib2 lg dr s.alam.. huhuhuhuhu, patut nya boy ikot tp tetiba sedara dia dtg lak... adoi,rosak plan... hahahahha... sementara tgu diorg ni,singgah la kjap kat umah ak..... lpas uh br gerak g umah cikgu wan.... n ptg skit gerak lak g umah cikgu hafiza... nasib cikgu2 masih ingat ktorg lagi... macam x caya je kan... tp 2 la... da lm x jmp diorg... ramai cikgu yg ngajar ktorg dl da pindah... x ramai yg ngajar kat seri indah lagi... biasa la dlm idup ni mesti ada perubahan kan...







0 comments: