CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, May 27, 2013

KLIA Depature Hall...

assalamualaikum wbt..
hari ni isnin 27 May 2013 at KLIA Depature Hall..
mak abah berangkat ke tanah suci untuk megerjakan umrah..
14 hari sampai la hari ahad 9 Jun 2013 baru balik..
dan semestinya saya rasa berat hati sangat..
1st diorang jauh dari saya..
2nd sekarang saya sedang bercuti selama seminggu (apa saya nak buat tanpa mereka)
3rd apa la menu yang saya nak masak hari-hari..
4th tentu la saya akan rindu mereka kan..
banyak lagi la...
cepat la masa berlalu.. ala bukan tak pernah kena tinggal pun sebenarnya..
dua tahun lepas pun mak abah pergi sebulan untuk mengerjakan haji..
tapi tu saya tak ada kat umah..
sepi je rasa rumah nih.. selalu malam macam ni..
mak mesti suruh pasang running man.. tengok sama-sama..
bila abah balik dia bising sebab hari-hari pun tengok citer yang sama tapi dalam tak sedar tu masih menyelit sama.. hahahaha...
berharap mak abah, pak uda, mak uda, achik, pak anjang dan mak anjang
selamat pergi dan kembali... selamat menunaikan ibadah..


rombongan ke mekah dan madinah...
dan bawah ni picture kami sekeluarga...
jarang dapat tangkap gambar satu family nih..





berharap keluarga ni akan terus bertambah dengan ahli yang baru...
agak-agak kalau mak abah call nanti saya pesan suruh doa untuk jodoh saya boleh ke eh..
hahahaahaha...
melampau sangat ke...
tak ada la belum fikir lagi kearah tu...
insyaallah one fine day...
will meet both of you...
14 days to go...
miss you mom dad!!

p/s: start dah selsema nih... jangan demam sudah la..
good night...

2 comments:

ella lau said...

In Shaa Allah...bole2..minta famly ko doakn jodoh cpt..hehehe

Alia Rahman said...

ak tgu kad jemputan dr ko ell..