CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, May 13, 2012

main masak-masak jom...

salam wbt...
aktiviti hari ni... gotong royong untuk BBQ..
idea by leya and yatt serta AJK2 MCC yg lain i guest..
nice... walaupon tak ramai yg join..
tapi aku masih berpuas hati..
nampak lagi la pewaris2 kami untuk teruskan perjuangan kami nanti..
yelah last sem da kan ktorang dengan MCC..
lepas ni ramai yg dah grad yang praktikal...
yang tinggal junior2 kesayangan kami ni hah..
so petang td kitorang prepare la untuk BBQ harini...
made by us okeh..
jommm tengok...


ocha and yatt...
basuh kerang basuh ayam potong ayam suma bagi dekat depa dua la...
hehehehe... daebak..

cik kak dua orang nih...
norma latif and sabrina...
adik2 ni tolong potong bawang n buat coslow...
superb.. sedappp hingga menjilat jari..
hahahahaha...

yang ni sabrina...
JPK informasi penerbitan dan multimedia aka AJK operasi MCC..
best la sab sbb turun join kitorang petang tadi..

kerang 1 besen hah....

yeahhh that's me.. hehehehe :D
ni paksa rela norma ambik kan picture..
aku kan gila kamera.. over you...
ayam....
buat sendiri ni taw...
memang tahan lapar je kitorang taw...
habis suma ni..

roy, me, kak qila and sha...
peace yooo...

ni cik yatt miss naib presiden..
senyum sokmo.. hikhik..


potong jangan tak potong ye....







ni aktiviti sebelah petang sebelum BBQ..
picture masa BBQ will be upload later..
suma pun dah kepenatan membakar ayam..
so aku tak dapat lagi picture2 yg diorang snap..
will be continue~

0 comments: