CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »


Saturday, May 26, 2012

shopping.. shopping and shopping...

salam wbt...
hari ni start cuti sekolah and start cuti seminggu hari gawai untuk UiTM..
cadangnya memang tak nak balik rumah..
yelah exam lg sebulan kot and banyak lagi yang tak study..
tp ntah nape rumah memangil2 suruh balik.. hehehehehe...
so lepas je habis test FAR pg tadi aku terus chaw balik rumah..
balik2 je tgk mak tengah masak... rendang ayam.... daebak!!
hari khamis lepas ada call mak suruh masak rendang ayam..
then mak cakap tape balik nanti masak sendiri... arghhh teharu gila kot...
sebabkan teharu sangat2 aku pon teman la mak shopping.. hikhik..
nice shopping lagi kan memang tu la keja aku bila balik rumah..

nak taw tak apa aku shopping :-p
tanak taw pon aku nak tulis gak... blog aku suka hati aku la...hehehe
tah knape tetiba je suka jubah sekarang nih...
ape lagi aku pon borong la sampai 2 pasang..
tu suma suggestion dari pada my mom la.. jom usha..


jubah yang nih pakai untuk pegi kelas ka kuar ke kan..
mula2 ingat nak pakai untuk dinner MCC...
tapi macam simple sangat walaupun tema mmg da kena.. arabic kan..
jom usha bawah lagi...


hah ni pon jubah gak.. tapi aku still tataw lagi sama ada nak pakai untuk dinner nanti atau x..
arghhhh runsing lak bila pikir pasal dinner nih..
yelah da last sem dinner ngan junior2 yang lain kan..
sedih lak... sob sob sob..
ok stop it...

hah tadi kan ada pesta buku dekat mines taw...
hah ni la buku yang aku beli...
hah jangan tengok kat tajuk buku dia je k..
buku ni totaly not about love okeh..
buku ni more 2 motivation.. nice and all of you should read it okeh..
beberapa isu yang dikongsikan dalam buku ni...
late is better than never, aktiviti pelajar cemerlang, a morning person, harga sebuah persahabatan, mind set dan macam-macam lagi la...
so apa kata korang try2 la cari buku nih...

hah yang ni pulak...
buki ni tajuk dia perisai wanita...
dalam dia ada 5 buah buku and sesuai sangat la untuk di baca oleh para-para wanita..
yelah kita ni manusia serba kekurangan kan..
apalah salah nya kita tambah2 kan ilmu dengan pembacaan macam nih kan kan..

tapiiii sebelum aku start baca buku-buku yang baru beli tu...
suka la kiranya aku habiskan dulu novel yg aku baru baca nih...
lama dah aku rasa tak baca novel2 baru nih..
semester ni aku rasa x sentuh sangat novel entah nape la...
aleya aneesa antara novelis yang paling aku minat...
so sebelum aku start buat homework yang belambak tu aku enjoy dulu la eh...
korang pulak cuti2 ni buat ape??

p/s: selesa ada kat rumah... tenang je... k bye...

4 comments:

Miera mastrixia said...

anda di tag! http://mastrixia.blogspot.com/2012/05/segmen-saya-nak-watermark-cik-tyra-lee.html

dah di follow juga... :-)

jemput singgah http://mastrixia.blogspot.com/2012/05/hari-pertama-kursus-pra-perkahwinan.html

Alia Rahman said...

tq2... will follow u back.. ;)

Amirah Solehah said...

novel yang ade nama aku tu nak pinjam...

Alia Rahman said...

novel yang mana yunk?? belambak novel yang ada nama ko.. hikhikhik..